Ceau, am nevoie de ajutor la tema de la istorie ma ajutati va rog ???
1 Primele orase-state au aparut in mileniul ___ in regiunea din sudul___ numita___
2 Cea mai veche scriere numita ____ a fost inventata in ___
3 Conducatorul statului in Egiptul Antic se numea___
4Cele mai celebre constructii din Egiptul Antic au fost ____ reprezentand morminte ale ___

2

Răspunsuri

2014-09-19T21:44:10+03:00
4. piramide
Este tot ce stiu, acum in clasa a 4-a fac istorie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T21:44:21+03:00
1 Primele orase au aparut in mileniul 1 in regiunea din sudul Asiei Mici,numita Mesopotamia.
2.Cea mai veche scriere numita cuneiforma a fost inventate in mesopotamia.
3.Conducatorul statului in Egiptul Antic se numea faraon.
4.Cele mai celebre constructii din Egiptul Antic au fost piramide reprezentind morminte ale faraonilor.
1 5 1