Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T20:45:56+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1:  378 997,  378 999, 379 001, 379 003;
2:  859 996,  859 998,  860 000, 860 002 
25 4 25
2014-09-19T20:46:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
378 997; 378 999; 379 001; 379 003; 
859 996; 859 998; 860 000; 860 002
14 4 14