Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T19:36:10+03:00
''pe'' este prepozitie :)
hai zau ddaniela123
ma crezi prost sau ce cu 5 puncte crezi ca stii mai bine
Alex zis prepozitie, nu propozitie. Si cuvant de legatura se spunea la clasa 1.
haha
Alekz eu doar am incercat sa ajut un elev care avea nevoie de ajutor ! Nu ma cred desteapta din univers si in loc sa ma corectezi pe mn mai bine vezi-ti de treaba ta ! ok ? Sunt si eu la gimnaziu si stiu si eu ceva ! :))
2014-09-19T19:37:06+03:00