Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T19:40:50+03:00
36:(-2)+4×(-9)-45:(-15)+3+(-10):(-15)
-18-36+3+2/3
-51+2/3= -153/3+2/3
= -151/3

Fiecare a obtinut alt rezultat :))) care sa cred ca e bun :)) ?
Cosmina, cred ca ai scapat un +3, poti sa editezi. E -45 : (-15) apoi e +3
Mulțumesc , Mihaela !!
2014-09-19T19:42:34+03:00
- 18 - 36 + 3 + 3 +2/3 = - 48 + 2/3 = - 144/3 + 2/3 = -142/3 
1 5 1