Răspunsuri

2014-09-19T17:41:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1596 = 2 * 2 * 3 * 7 * 19
3 * 19 = 57
a + b = 57
a = 28
b = 29
18 4 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T17:42:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+x+1=3.19=57
1596=2².3.7.19
2x=57-1=56
x=28
x+1=29
25 4 25