hei din nowwwwwwwwwwwwww .

ce este vb copulativ? ??

si cel predicativvv

2
Predicatu nominal este format din VERB COPULATIV si NUME PREDICATIV ,
EX: Era o zi frumoasa , cuvantul ,,era'' nu poate fi inlocuit cu : traieste(traia) exista , este. Deci este un verb copulativ.
Numele predicativ este atunci cand este cuvantul care arata o insurire a subiectului , Era o zi frumoasa. Numele predicativ este frumoasa, fiindca arata ceva despre subiect.(zi)
Daca poate fi inlocuit cu traieste(traia) exista , este , Predicat Verbal.

Răspunsuri

2014-09-19T16:21:45+03:00
Verbul copulativ este un verb care formează un predicat nominal împreună cu o altă parte de vorbire cu funcție de nume predicativ.
ex:El este cuminte.
Verbul predicativ este  cel care formeaza predicatul.
.El merge la scoala.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T16:24:22+03:00
Verbul  copulativ este un verb care formeaza un predicat nominal impreuna
 cu o alta 
parte de vorbire cu functie de nume predicativ
exemple : a fi , a deveni , a  ramane ,  a insemna ,a ajunge, a ramane , a (se) naste.
Verbul predicativ  au sens de sine statator si   pot forma singure un predicat verbal .
2 5 2