Răspunsuri

2014-09-19T16:12:23+03:00
Interjecţia este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă, prin sunete articulate, senzaţii, stări sufleteşti, manifestări de voinţă

Conjuncţia este o parte de vorbire auxiliară, neflexibilă care leagă două propoziţii în cadrul frazei sau două părţi de propoziţie de acelaşi fel în cadrul propoziţiei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T16:12:36+03:00
Conjunctia este partea de vorbire neflexibila care leaga doua propozitii .
ex: si, ca, sa, ci, dar, de .
Interjectia este o parte de vorbire neflexibila prin intermediul careia se exprima senzatii, sentimente, indemnuri, chemari sau se imita un sunet din natura.
ex: mai , fa ,  ham ,miau  .