Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T16:08:24+03:00
112
124
136
148
212
324
336
348
412
424
436
448
512
524
536
548
612
624
648
712
724
736
748
812
824
836
848
912
924
936
948
2 5 2
2014-09-19T16:40:24+03:00
Nr de forma szu care au u=2*z 
s∈ {1,2,3.....9} - 9 valori
u=0, z=0
u=2, z=1
u=4, z=2
u=6, z=3
u=8, z=4
Pentru fiecare combinatie exista 9 numere
In total sunt 5*9=45 numere
100,200.......900
121, 221......921
142.242........942
163,263.......963
184,284.......984