Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T15:45:43+03:00
O idee ar fi sa faci un proiect despre MIJLOACELE DE IMBOGATIRE A VOCABULARULUI unde sa scrii despre: 
- derivare
- compunere
- conversiune
- imprumuturi
- calc lingvisti
dar ceva legat de carte
Pai, atunci ai putea sa faci ceva despre ISTORIA CARTII
Scrii despre cartile religioase, despre cronici...ca erau la inceput scrise de mana de catre scribi...ca erau putine la numar si de aceea foarte scumpe si putini oameni si le permiteau
scrii ca erau scrise in latina, greaca sau slavona...si din aceasta cauza doar oamenii invatati aveau acces la ele
Mersi mult
2014-09-19T15:59:04+03:00