Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T11:55:51+03:00
Metoda presupunerii.
Presupunem că toate sunt de 10.
10·100= 1000 . prea puţin, ştiu.
2600-1000=1600. Asta e diferenţa mare,  vei înţelege tu imediat.
50-10=40. Asta e diferenţa mică.
1600:40= 40  (bancnote de 50) . Le-am împărţit ca să aflu numărul de bancnote mai mici *edit*
Restul, adică 60, sunt de 10.
Verificăm: 40·50= 2000. 60·10=600
2000+600=2600.
Spar că ajută.
2 5 2
2014-09-19T12:00:19+03:00
X+y=100
10x+50y=2600
x=100-y
10(100-y)+50y=2600
1000-10y+50y=2600
40y=2600-1000
40y=1600
y1600/40=40
y=40
x=100-40=60
x=60
Spor la lucru!