Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T11:06:00+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este inversul numarului acela.
Ex: 43 - 34
      22 - 22
      104 - 401
35 4 35
2014-09-19T11:06:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ex : nr este 54 rasturnatul lui este 45  Rasturnatul unui numar este inversul acelui nr
20 3 20