Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T10:55:50+03:00
El aleargă trei kilometri.
Elevul este lăudat de către profesori.
Maria se gândește la plecare.
Haide mai repede!
Probabil că ar trebui să te străduiești mai mult.


1 5 1
2014-09-19T10:56:19+03:00
1.Andrei se joaca in curte 
2.Mama il cearta pe Andrei
3.Bunicul canta muzica populara 
4.Tu ai gastigat concursul 
5. Ana are mere verzi :-) 
6.Elena merge spre scoala 
7. Dan joaca fotbal
8. Mama spala rufele 
9. Jan alerga dupa Ion
10. Eu ma uit la TV