URGEEENT !
Dupa ce a cheltuit 65% din supa pe care o avea , un elev a ramas cu 175 lei
Care este suma pe care a avut-o initial elevul?

2
macar scrie corect nu se intelege nimic ''Dupa ce a cheltuit 65% din supa pe care o avea''
Suma*

Răspunsuri

2014-09-19T11:02:32+03:00
X-x· \frac{65}{100} =175
x- \frac{13x}{20} =175
 \frac{20x}{20} - \frac{13x}{20} = \frac{3500}{20}  \frac{20}{1}
20x-13x=3500
7x=3500
x=500LEI
cu placere ai facebook?:0
Da
mil dai si mie ?:)
Popovici Ana Andreea :))
hai ca arati fain merci bye
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T12:06:04+03:00
Daca a cheltuit 65% , a mai ramas cu 35% din suma
35/100*S=175 lei
⇒ S=100*175/35= 500 lei
2 5 2