Răspunsuri

2014-09-19T10:29:12+03:00
Mama ta este furmoasa.
Sportul inseamna sanatate.
El a ajuns profesor .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T10:29:51+03:00
El este elev- Predicat Nominal
ms da mai am nevoie de 5 propoziti
Pai ai spus ca ai nevoie de una....dar iti voi spune oricum
ms
Cărțile sunt ale lui Laur. Florile sunt pentru mama. Lucrarea a fost conform planului.
Propunerea este a celor doi . El este astfel.