Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T10:28:46+03:00
                                              Draga invatatoare,
Sper ca va mai amintiti de mine.. Am fost eleva a dumneavoastra, si cu ocazia zilei de nastere a dumneavoastra, va urez un " La multi ani " sincer si plin de dragoste, dintr-un suflet de copil. Va multumesc ca mi-ati fost alaturi si ca m-ati invatat multe lucruri interesante si folositoare in viata. Va urez in continuare sanatate, fericire si mult succes in viata ! La multi ani inca o data si sa nu uitati ca va vreau tot binele din lume !
                                                                      Cu drag, .....
14 4 14
2014-09-19T16:16:38+03:00
Buna ziua as vrea sa va felicit cu......... Va urez multa sanatate si fericire. Multumesc ca ai fost invatatoarea mea si o sa va respect tot timpul
3 3 3