Răspunsuri

2014-09-19T09:49:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a:3+(123·3-54·4)=357-124:4
a:3+(369-216)=357-31
a:3+153=326
a:3=326-153
a:3=173
a=173*3
a=519
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T10:13:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a:3+(123·3-54·4)=357-124:4
a:3+(369-216)=357-31
a:3+153=326
a:3=326-153
a:3=173
a=173*3
a=519

10 3 10