Pe trei rafturi intr-o biblioteca sunt asezate 326 carti . pe raftul al doilea sunt 26 de carti mai putine decat pe primul raft si de 3 ori mai putine decat pe al treilea raft . cate carti sunt pe fiecare raft ? va rog ajutor

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-19T09:05:00+03:00
1.I_____I+26
2.I_____I
3.I_____I_____I_____I

Suma este 326 . Aflam suma partilor egale :
326-26=300
300:5=60 ( raftul 2 )
60+26=86 ( raftul 1 )
60x3=180 ( raftul 3 )

Verificare : 30+86+180=326
2014-09-19T09:15:39+03:00
1 ___+26 2 ___ 3 ___ ___ ___ in total au 326 de cărți 326-26=300 300:5=60( al doilea raft) 60+26=86( primul raft) 3•60=180(al 3- lea raft)