Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T07:27:40+03:00
Prietenii mei au facut un cncurs -verb 
 substantiv e foarte usor fiindca in fiecare propozitie este un subs. 
Ea a plimbat ciinele -pron. personal 
Afara este extraordinar de frumos ! - adejctiv  2 
Eu  la tabara mi-am facut opt prieteni - numeral
13 3 13
vreau dar nu arata
ca iti dadeam cu mare placere
cand arata iti dau ok
stiu si eu am pus o intrebare dar numi arata unde sa pun
ok
2014-09-19T07:43:47+03:00
Verb:El merge la piata.
substantiv:Ana este frumoasa.
pronume personal:Noi mergem la el.
adjectiv:Mama este harnica
numeral:Doi copii se joaca
13 4 13