Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T00:40:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
30 : 1,5 = 20 cutii cu vopsea
20 * 14 = 280 lei
1 5 1
2014-09-19T03:24:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
  
30 Kg:1,5Kg/cutie=20cutii \\ 20cutii*14lei/cutie=280lei.
1 5 1