Cum s-a format cuvintele FRUMOASO si TAINIC ?

Frumoaso,
ti-s ochii-asa de negri incat seara
cand stau culcat cu capu-n poala ta
imi pare,
ca ochii tai, adancii, sunt izvorul
din care tainic curge noaptea peste vai
si peste munti si peste sesuri,
acoperind pamantul
c-o mare de-ntuneric.
Asa-s de negri ochii tai
lumina mea.

2
frumoaso nu se scrie frumoas-o?
Nu!
Scuze...acum mi-am dat seama.....am gresit acolo.......Cum s-au format cuvintele....?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T23:31:28+03:00
Taininc - prin derivare de la cuvantul de baza 'taina' + suf. 'ic'
           - vine din limba slava (veche) - tajniku. 
frumoaso - (nu sunt sigur) prin derivare de la cuvantul de baza 'frumos' + suf 'o'
frumoaso=derivat de la cuv. ,,frumos'' cu sufixul ,,-aso''
Acum stiu si va multumesc!
2014-09-18T23:33:40+03:00
 frumoaso=derivat de la cuv. ,,frumos'' cu sufixul ,,o'' ,             tainic=prin derivare cu sufix de la subst.  ,,taina''
1 3 1