Răspunsuri

2014-09-18T23:05:54+03:00
Fara de care nu am putea reusii nimic in viata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T23:10:06+03:00
Un rol important o are educatia fara de care nu am putea trai intr-o societate ca in ziua de astazi. Zilele astea daca nu ai o educatie nu poti face nimic, cum zice si un proverb, cine invata merge inainte; cine nu – da inapoi. Dupa cum puteti observa, pe vremea bunicilor nostrii copiii erau mai interesati in invatatura deoarece in zilele noastre, tehnologia se dezvolta iar copiii incep sa isi petreaca timpul cu orice dar nu invatand pentru scoala, citing o carte sau chiar mergand la un concurs.
1 5 1