Personificarea este o figură de stil prin care li se atribuie lucrurilor, animalelor sau fenomenelor din natură însușiri omenești (ex.: norii plâng; pisica vorbeste lin; soarele râde; stelele clipesc; păsărelele șoptesc; vântul aleargă; sălciile triste).

Personificarea este folosită, în special, în creația folclorică, în fabule și în poezia lirică:

„Primăvara, mama noastră,
Sufla brumă de pe coastă.”

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T22:38:42+03:00
Personificarea este o figura de stil prin care li se atribuie lucruriloranimalelor sau fenomenelor din natura insusiri omenesti (ex.: norii plang; pisica vorbeste lin;  stelele clipesc;  vantul aleargă; salciile triste).
Personificarea este folosită, în special, în creația folclorică, în fabule și în poezia lirică
Personificare este o figură de stil dominantă, îndeosebi, în poezie:
2014-09-18T22:39:32+03:00
Personificarea este o figura de stil artistica prin care li se atribuie lucrurilor, animalelorsau fenomenelor  din natură însușiri omenesti
http://ro.wikipedia.org/wiki/Personificare
Personificarea este o figură de stil prin care li se atribuie lucrurilor, animalelor sau fenomenelor din natură însușiri omenești (ex.: norii plâng; pisica vorbeste lin; soarele râde; stelele clipesc; păsărelele șoptesc; vântul aleargă; sălciile triste).

Personificarea este folosită, în special, în creația folclorică, în fabule și în poezia lirică:

„Primăvara, mama noastră,
Sufla brumă de pe coastă.”

,

,