Cat costa un penar dupa o scumpire cu 10% si o ieftinire de 10% stiind ca pretul initial al penarului este 14 ron!
P,S Pretul nu ramane acelasi.

2
De cati muncitori ai nevoie sa construiesti un Trabant?
Doi: unul decupeaza, celalalt lipeste!

De ce nu are Trabantul centuri de siguranta?
Pentru ca ar putea fi confundat cu usurinta cu un rucsac.

Cum ii dublezi valoarea lui Trabi?
Ii faci plinul!

Si cum ii maresti valoarea de 4 ori?
Lasi o banana pe bancheta din spate!

Cand atinge un Trabant viteza maxima?
Cand este remorcat!
SDf
dupa scumpire penarul ste 15,4 lei si dupa ieftinire (la final) este 13,86 lei

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-18T22:36:13+03:00
10% din 14= 10/100*14= 1/10*14=14/10=1,4 lei -scumpirea

14+1,4=15,4 lei -noul pret

10% din 15,4=10/100* 15,4= 1,54-ieftinirea

15,4-1,54=13,86  lei costa acum bicicleta
2 5 2
2014-09-19T01:07:35+03:00
14 * 10/100 = 140/100 = 1,4 lei 
14 + 1,4 = 15,4 lei dupa scumpire
15,4 * 10/100 = 154/100 = 1,54 lei
15,4 - 1,54 = 13,86 lei dupa ieftenire 
1 5 1