Marea Piramida din Gizeh - Egipt
Gradinile suspendate al Semiramidei - Iran
Farul din Alexandria - Egipt
Templul din Efes - Turcia
Colosul din Rhodos - Grecia
Statuia lui Zeus din Olympia - Grecia
Mausoleul lui Halicarnas - Turcia

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T17:58:15+02:00
1 Marea Piramidă din Giza
2 Grădinile suspendate ale Semiramidei
3 Templul zeiței Artemis din Efes
4 Statuia lui Zeus din Olympia
5 Mausoleul din Halicarnas
6 Colosul din Rhodos
7 Farul din Alexandria

2014-02-15T17:58:45+02:00
Marea Piramida din Giza
Gradinile suspendate al Semiramidei
Farul din Alexandria
Templul din Efes
Colosul din Rhodos
Statuia lui Zeus din Olympia
Mausoleul lui Halicarnas
Care sunt cele care inca mai exista? :)
a mai ramas decat piramida
multumesc