Transcrie din prima strofa doua structuri care contin cite o personificare
cind crivatul cu iarna din nord vine in spate

2
de unde sa le transcriu
cind crivatul cu iarna din nord vine in spate
asta e prima strofa doar atat
da

Răspunsuri

2014-09-18T21:50:30+03:00
E doar o personificare:''crivatul cu iarna din nord vine in spate''
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T21:52:10+03:00
Cand crivatul cu iarna vine in spate
cum e si in primul raspuns
1 5 1