Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T21:44:40+03:00
Complement direct :Am vazut niste copaci. ( care este lucrul pe care l-am vazut ? )
A.subst. genitival : Frunzele copacilor au cazut. ( care frunze ?  am plantat niste copaci de Ziua Mondiala -CD
frunzele copacilor s-au uscat -ATR substantival genitival
2014-09-18T21:45:18+03:00
Amicii copaculuii sunt soarele si ploaia.
A cui amici?-A copacului atribut substantival genitival