Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T21:31:59+03:00
5 orase antice: 1.Ierusalim, fondat in 2000 i.Hr.
                         2.Xi'an, fondat in 1100 i.Hr.
                         3.Cholula, fondat in 500 i.Hr.
                         4.Damasc, fondat in 1700 i.Hr.
                         5.Roma, fondat in 753 i.Hr
3 5 3
  • Utilizator Brainly
2014-09-18T21:33:12+03:00
Orase antice:Acantus,Brauron,Cythera,Dyme,Erithrae     Orase medievale:Medias,Sighisoara,Bistrita,Deva,Timisoara..sper ca te-am ajutat
2 5 2