Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:56:48+03:00
;fara saga;-fara ocolisuri
 intr-un rand-aliniat 
.
ne venea sa intram in pamant"-ne era rusine

ne era rusine ,
si fara saga = fara ascunzisuri
multumesc fff mult
2014-09-18T20:59:56+03:00
Sinonime
- pentru expresia "ne venea sa intram in pamant" - ne era rusine
- fara saga - fara gluma  (aici am presupus ca este vorba de litera sh si nu s)
- intr-un rand - intr-un sir