Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:53:57+03:00
Conjunctia este partea de vorbire neflexibila care leagă doua propozitii in fraza si doua cuvinte cu acelasi rol sintactic intr-o propozitie. 
ex : 
 si, ca, sa, ci, dar , ca sa , ci si . 
2 5 2
2014-09-18T20:54:18+03:00
Este partea de vorbire neflexibila care exprima raporturi de coordonare sau subordonare intre doua propozitii sau parti de propozitie
1 4 1