Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:47:42+03:00
Interjectia este o parte de vorbire neflexibila prin intermediul careia se exprima senzatii, sentimente, indemnuri, chemari sau se imita un sunet din natura.
exemple : ma ,fa ,bre , miau! , ham! , mai .
2014-09-18T20:48:48+03:00
Interjectia este o parte de vorbire neflexibilă prin intermediul căreia se exprimă senzații, sentimente, îndemnuri, chemări sau se imită un sunet din natură.