O stare de agregare deosebita este starea de plasma, adica existenta purtatorilor de sarcina electrica pozitivi si negativi in acelasi spatiu in acelasi timp. Este vorba de ce se gaseste in soare sau, mai aproape de noi, in tuburile luminiscente. O sa inveti despre plasma ceva mai tarziu. Succes!

Răspunsuri

2014-09-18T20:44:01+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:44:55+03:00
Lichid solid si gazos lichid apa solid masa si gazos oxigenul
2 5 2