Dati-mi si mie funcția sintactica si cazul la următoarele substantive:cititorule,dar(cadou),carte,buzunar,cărticică,furnicile,celule,molecule,suflete,violoncel,harpă,brotăcel,foaie,trestie,lăcustă,cimpoiul,scatiu,

2

Răspunsuri

2014-09-18T20:43:03+03:00
Off!!! pentru a sti functia si cazul unui cuvant trebuie sa ii stii contextul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:43:28+03:00
Trebuie si textul in care apar nu iti poate spune nimeni f.s. sau cazul fara text
1 5 1