Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:27:14+03:00
Balada este o specie a genului epicc  înfățișându-se ca un amplu poem narativ, fără a exclude și unele accente lirice, unde, în general, se proiectează un eveniment eroic, având protagoniști, fie din timpuri istorice, fie din vremuri legendare, mitice, sau fantastice, fie din realitatea imediată.
1 5 1
2014-09-18T20:31:17+03:00
Este specifica genului epic  , Eate o creatie epica in versuri in care se povesteste o intamplare din trecut indepartat , are o actiune  simpla la care participa un numar  restranse de personaje infatisate de obicei in antiteza  iar realul se impleteste cu supra naturalul 
1 5 1