Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:07:07+03:00
GARNIZOÁNĂ, garnizoane, s. f. 1. Unitate sau ansamblu de unități și de instituții militare stabilite într-o localitate sau (în timp de război) într-un loc întărit pentru a-l apăra; p. ext. localitate în care sunt stabilite aceste unități și instituții. 2. Conducere a unei garnizoane (1). – Din fr.garnison. 
2014-09-18T20:07:40+03:00
Unitate sau ansamblu de unitati si de institutii militare stabilite intr-o localitate sau intr-un loc intarit pentru a-l apara.