Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T20:06:06+03:00
2x-1=-1
2x=0
x=0
=D
=)
=D
=)
2014-09-18T20:06:52+03:00
2x=2
x= 2:2
x=1
Sunt siguuuuura ca e biiiiiiiiiine

Ma ajuti cu 2x - 1 = -2
atentie !!!! faceti o greseala ft mare ... repet cand treceti dintr-o parte in alta schimbati semnul ..exemplu 2x-1 = -2 => 2x = -2 + 1 => 2x = -1 ( se pastreaza semnul celui mai mare nr si se face diferenta intre cele doua numere) => x = -1/2
multumim k ne-ai corectat !!!!
va mai dau un exemplu : 3x + 4 = - 8 => 3x = -8 - 4 ( l-am trecut pe 4 in membrul drept adica dupa egal cu semn schimbat ) => 3x = - 12 ( cand ambele nr sunt negative, se pastreaza semnul celui mai mare si se face suma dintre cele doua numere) => x = -12/3 => x = -4 (se aplica regula semnelor minus : plus = minus )
am inteles !!!