Răspunsuri

2014-09-18T19:42:15+03:00
Textul care apatrine unei opere epice este acel care este redat prin personaje
pai da dar trebuie sal demostrez in 10 15 randuri si nu stiu cum
depinde de text daca e mare sau mic
mai mic vreo 10 randuri
mereu cand era vorba de epic liric chestii dastea sa demonstez pe un text habar naveam
pai eu nustiu textu tiam explicat ce inseamna dar sa stiut textul te jutam mai mult
Cel mai inteligent răspuns!
  • ANT
  • Ambiţios
2014-09-18T19:48:18+03:00


Incepi cam asa

In opinia mea textul literar ........ apartine genului epic pentru ca autorul .......... isi exprima sentimentele, ideile sau gandurile in mod indirect prin intermediul actiuni si al personajelor

Pornind de la ce am scris mai sus poti creea un argument de nota 10 !

Sper ca iti sunt de folos ;)

mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nu ai pentru ce :*