Prezinta , in 5 randuri , semnificatia secventei : Mai ales in miazanoapte imi pusesem toata nadejdea ; de acolo avea sa vina mult asteptatul nor de zapada . Mi-l inchipuiam enorm si alburiu , cu chip de om ; un Mos Craciun plutind greoi sub povara darurilor pe caile vazduhului .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T16:31:08+02:00
In aceasta secventa, autorul marcheaza Craciunul , in special sosirea Mosului dar si neastampararea copilului fata de sosirea lui. El si-l imagineaza a fi ''enorm si alburiu'' ceea ce il face enorm decurios.
8 5 8
2014-02-15T16:44:02+02:00
 autorul marcheaza Craciunul si in special sosirea Mosului
1 4 1