O florareasa a vandut intr-o zi 96 garoafe rosii, de doua ori mai putine garoafe galbene, iar albe cu doua mai multe decat garoafe galbene.
Cate garoafe albe a vandut floraresa in acea zi?
Astept un raspuns
Multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-18T19:35:15+03:00
1. Cate garoafe galbene a vandut ?
  96:2=48
2. Dar albe ?
  48-2=46
2 5 2
2014-09-18T19:48:06+03:00
96 garoafe rosii
96:2=48 garoafe galbene
48+2=50 garoafe albe