Ana si Dan au rezolvat probleme la matematica. in timp ce Dan rezolva 4 probleme ana rezolva 5 probleme .cate probleme a rezolvat fiecare daca impruna au rezolvat 108 probleme
va rog ajutatima
rezolvarea sa fie intraga!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T19:34:05+03:00
Ai uitat sa scri ceva la problema ?
vrei sa ma ajuti plizz
Mda metoda pe care tio fac nu e de clasa a5a e de cls a7a
ok
si ti totusi cum e aia da clasa 7
te rog sa ma ajuti rpd deoarece nu am facut tema
2014-09-18T19:35:23+03:00
Pai e o problema de a doua naspa ca nu stii sa o rezolvi ....