Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T19:16:39+03:00
Gandeste ca si cum ai fi acolo si regele sau regina ar iesi din pasajul secret si tiar spune ca tu esti fiica sau urmatoarea succesoare la tron

1 5 1
2014-09-18T19:22:05+03:00
Sau poti sa spui ca tu ai fost intr-o excursie cu colegii la castel si tu ai ramas in urma si ti s-a aratat fantoma lui Vlad Tepes de exemplu ti-ai fost de ajutor?