Explicai semnificația a trei figuri de stil diferite din text!
Cu grele rasuflete,apele dorm
Pe lanuri dorm spicele rele
Asupra padurii vegheaza de sus Cetatea eternelor stele
Luceafarul bolnav in lumea de inghet
Clipeste din gene molatic
Cand dorul pribeag, de pe-o creasta de uln
Si-l geme porumbul salbatic...''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T19:02:14+03:00
Apele dorm, dorm spicele rele, cetatea eternelor stele,luceafarul bolnav (semnifica tristetea,amaraciunea poetului), porumbul salbatic
2 4 2
2014-09-18T19:16:41+03:00
Comparatia , personificarea , epitetul , repetitia