Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T18:53:57+03:00
Adica partea de vorbire.
ex:substantiv,adjectiv
2 4 2
2014-09-18T18:54:01+03:00
Morfologia este parte a gramaticii care se ocupa cu studiul regulilor de modificare a formei cuvintelor in diferitele lor intrebuintari. Cu alte cuvinte... studiaza partile de vorbire. Cand observam valoarea morfologica, observam ce este cuvantul respectiv in enuntul dat ca parte de vorbire.