Răspunsuri

2014-09-18T18:52:45+03:00
Genul liric cuprinde acele opere literare in care scriitorul comunica direct impresiile, gândurile, sentimentele, ideile si atitudinile sale. Cel care le exprima este insusi poetul. Uneori, sentimentele autorului intra in rezonanta cu simtamintele cititorului, intâmplare fericita, ce da valoarea operei si, uneori, viata lunga a acesteia.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T18:52:58+03:00
Genul liric cuprinde totalitatea operelor literare in versuri in care autorul isi exprima in mod direct gandurile,ideilesi sentimente prin intermediul eului liric.
1 5 1