Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-18T18:43:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=25
b+c=35 adunam cele doua relatii 
________
a+2b+c=60 / *3 ⇒ 3a+6b+3c=180
2014-09-18T18:45:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=25=> a=25-b
b+c=35=> c=35-b
3a+6b+3c= 3(25-b)+6b+3(35-b) =75-3b+6b+105-3b =180

1 2 1