Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T18:36:31+03:00
Opera epica este opera literara in care autorul isi exprima in mod indirect sentimentele prin intermediul personajelor ,naratorului si actiunii
Opera epică este opera literară scrisă în versuri sau proză în care autorul îşi exprimă indirect sentimentele prin intermediul acţiunii şi al personajelor.
Multumesc, Petrw :)
2014-09-18T18:38:22+03:00
Opera epica este opera literara in care se exprima indirect sentimente idei ganduri prin intermediul persunajelor ,iar modul de expunere predominant este naratiunea.
1 5 1