Răspunsuri

2014-09-18T18:40:49+03:00
1. a+b=99
a-b=13=> a= b+13
inlocuim si => b+13+b=99 / -13 => 2b=86 / :2 => b=43 si a=56

2. a+a+1+a+2+a+3=148 =>4a+4=148=> 4a=144 / :4 => a=36,a+1=37, a+2=38 a+3=39

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-18T18:42:00+03:00
A+b=99
a-b=13⇒a=13+b

13+b+b=99
2b=9-13
2b=86
b=3

a=13+b
a=13+3
a=16

===========================================================
a+a+1+a+2+=147
3a+3=147
3a=144
a=48

Numerele sunt : 48 , 49 , 50 .

==========================================================

Trei e incomplet .
toate 3
al treilea e incomplet , verifica in carte si scrie enuntul corect
ms pretene dar asa ii exact scriss dar lasa ms de ajutorr
si la al doilea esti sigur ca suma e 147 ?
ba da la 1 ex se poate scadea 9 din 13 ?????