Când te binecuvânteaza parintele poti urca cu bine si muntele. Cine nu e supus părinţilor săi, nu e sincer sau credincios nici cu prietenii.
Cel care n-are mama si cel care are nevasta rea de gura se simt in casa ca in padure.
A-si lauda copilul e a se lauda pe sine; a-si certa parintele e a se vesteji pe sine.
Familia e o frânghie ale cărei noduri nu se desfac niciodată.Aseaza in randul zeilor ce iti ocrotesc familia uitarea raului ce ti s-a facut.

Răspunsuri

2014-02-15T15:20:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cele rele sa se spele,cele bune sa se adune.
Familia este nucleu civilizatiei.
Barbatul este capul familie,femeia gatul.
Fiecare pasare isi iubeste cuibul.


2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T15:22:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 Urasc lupii, fara sa am oi in familie .(proverb )
Familia e o frânghie ale cărei noduri nu se desfac niciodată.(zicala)

Familia este patria cea mica. ( aforism )
3 5 3