Răspunsuri

2014-09-18T18:23:06+03:00
Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata. - John Gay

Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor para fi adormite in armonia raiului. - William Shakespeare

Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita. - Pascal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T19:09:16+03:00
Dragostea nu te ajuta cu nimic in viata pentru ca dragostea e insusi viata,nu e un lucru pe pe care il folosim doar atunci cind sintem in dificultate .Ea face parte din fiinta noastra ,sta la baza existentei noastre .Inconstient iubim si putem iubi si la rindul nostru.Iubirea nu consta sa defineasca ,nu se cauta nu se cere,pur si simplu se simte se traeste ,te bucuri de ea in fiecare moment.E acolo in interiorul tau chear si in momentele in care tinzi sa crezi ca ea nu mai exista.Iubirea nu se sfinteste niciodata pentru ca  ea este interiorul existentei temeiul tuturor lucrurilor.In fiecare lucru pe care il facem exista putinta ,dragoste,tandrete bunatate .Iubirea este sentimentul care uneste suflete.E acel ceva care te face slab care iti fura o lacrima.Iubirea nu te ajuta cu nimic in viata Ea face totul ....Iubirea

2 5 2