Răspunsuri

2014-09-18T18:13:57+03:00
-prezenta personajelor
.moduri de expunere
-narator
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-18T18:15:58+03:00
Trasaturile genului epic:
-existenta personajelor principale secundare si episodice
-modul de expunere este naratiunea
- firul narativ este conturat de cele 5 mom. ale subiectului
-aparitia unor situatii de conflict
-intamplarea este plasata in timp si spatiu.
2 5 2