Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T15:08:53+02:00
Autotrofe isi produc singure grana, ca si cu fotosinteza,deci se numesc producatori pt ca isi produc hrana singure
Heterotrofe consuma mancarea gata facuta de altcineva,deaceeea se numesc consumatori.
Descompunatori se numesc reducatori pt ca reduc anumite chestii prin descompunere
11 4 11
2014-02-15T15:36:37+02:00
Autotrofele isi produc singure hrana,heterotrofele se hranesc din alte animale iar descompunatori nush

:)) Mi-ai dat flash cu raspunsul tau . Lupti pentru puncte sau ce ? =))